W.G. (woongemeenschap)

Moderator: Moderatoren

Antworten
emiel1951
Beiträge: 2
Registriert: Mo Jul 06, 2009 8:47 pm
Wohnort: ungarn

W.G. (woongemeenschap)

Beitrag: # 44605Beitrag emiel1951 »

W.G. aanbod( woongemeenschap)

Gepost door: emiel metzelaars ()
Datum: 04 september 2011 12:08

Hallo lezers ,wij mijn vrouw en ik hebben een groot huis in de provincie Somogy . Wij zijn op zoek naar iemand ,of een echtpaar voor een W.G. te beginnen wij zijn beide 60 jaar en niet hulp behoevend . De bedoeling is om samen in dit huis te wonen in dit dorp waar een ziekenhuis in de buurt is en verschillende klein winkeltjes waar je alle levens middelen kunt kopen postkantoor bakker dansgelegenheid klein cafe dokter apotheek station bus op 50 meter op 15 km gelegen twee grote steden Dombovar en kaposvar en een termaal bad modern . Mocht iemand intressen hebben maar is niet zeker van hoe dat zo gaat samen in een huis ook daar is over te spreken omdat in de tuin die 5000 meter groot is een ruw bouw gasten huis staat waar voor weinig geld een mooi woonhuis van te maken is het is een nieuwbouw maar deuren en ramen zijn niet geplaatst verder is het compleet met betonnen vloeren ook boven en is voorzien van wijnkelder verder boven etage en op de begane grond zijn indelingen voor keuken woonkamer voorraadkamer douche toilet hal voor en achter ingang en nog een eventuele eetkamer dus groot genoeg , maar eerste instantie gaan wij van samen in een huis uit .Wij hebben geen rare bedoelingen ons huwelijk is perfect ,maar het idee is ook wij worden ouder en waarom in een pleeg huis als het thuis nog zo lang fijn kan zijn dat is eigenlijk het geen wat in ons voorgaat met 4 kun je je beter helpen als alleen ..Mochten er mensen zijn die intressen hebben ons email adres zet ik onder aan deze brief . Wij zijn mijn vrouw Marianne 61 jaar duits en ik Emiel 60 jaar en Nederlander .Mensen die hier nog moeten werken kunnen het vergeten hier is geen werk dus alleen mensen met een vroeg pesioen of gepensioneerde of mensen die al zoveel geld gespaard hebben die het werk niet meer nodig hebben .ons email adres is e-mie-l@live.nl
ich
Beiträge: 481
Registriert: Fr Mai 20, 2005 4:59 pm
Wohnort: Niederlande

Beitrag: # 44613Beitrag ich »

Hallo,

ich erlaube mir mal, den Artikel zu übersetzen.

"Hallo Leser.
Wir meine Frau und ich haben ein grosses Haus in der Provinz Somogy. Wir sind auf der Suche nach jemandem, oder auch einem Ehepaar, für eine Wohngemeinschaft.
Um zu beginnen, wir sind beide 60 Jahre alt und nicht hilfsbedürftig. Gedacht ist, dass wir zusammen in dem Haus wohnen. In der Nähe des Dorfes gibt es ein Krankenhaus und verschiedene kleine Läden, in denen man alle Lebensmittel kaufen kann, eine Post, einen Bäcker, eine Tanzgelegenheit, ein kleines Café, Arzt, Apotheke, Bahnhof, eine Bushaltestelle in 50 m Abstand. Die grossen Städte Dobovar und Kaposvar sind 15 km entfernt und es gibt ein modernes Thermalbad.
Falls jemand Interesse hätte, aber unsicher darüber ist in einem Haus zusammen zu wohnen, gäbe es noch ein Gästehaus im Rohbau auf dem 5000m2 grossen Grundstück. Aus diesem könnte man für wenig Geld ein Wohnhaus machen. Es ist ein Neubau mit Betonboden, aber noch ohne Fenster und Türen. Es gibt einen Weinkeller und im Erdgeschoss Küche, Wohnzimmer, Vorratskammer, Dusche und Toilette, evtl. noch ein Esszimmer. Also gross genug.
Aber in erster Instanz gehen wir davon aus, dass wir zusammen in unserem Haus wohnen würden. Wir haben keine seltsamen Absichten , unsere Ehe ist perfekt, aber wir haben die Idee, dass es besser ist wenn man älter wird im eigenen Haus zu leben, statt in einem Pflegeheim Und mit 4 Personen kann man sich besser helfen als allein.
Falls jemand Interesse hat, unsere email Adresse steht unter dem Brief.
Wir sind meine Frau Marianne 61 Jahre deutsch und ich Emiel 60 Jahre und Niederländer.
Personen, die hier noch arbeiten müssen, können es vergessen, denn es gibt hier keine Arbeit. Also nur Personen mit Frühpension oder Rente oder Personen, die soviel Geld gespart haben, dass sie nicht mehr arbeiten müssen. Unsere email Adresse: e-mie-l@live.nl "
Antworten

Zurück zu „Ungarn“